Doradztwo i opieka

Doradztwo i opieka na każdym etapie współpracy oraz realizacji poszczególnych rezerwacji jest priorytetem we współpracy z naszymi Kontrahentami.

Już na etapie wstępnym ustalania warunków współpracy przydzielany jest dedykowany opiekun klienta. To jego zadaniem będzie stały kontakt i bieżąca komunikacja, w taki sposób, aby na podstawie otrzymanych informacji ustalić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowej realizacji polityki podróży, a w tym m.in.: uprawnienia poszczególnych pracowników do dokonywania rezerwacji, umowy specjalne z hotelami i liniami lotniczymi, preferowani dostawcy usług, limity stanowiskowe na rezerwacje, standardy raportowania i inne.

Na życzenie otrzymają Państwo także dedykowanego konsultanta lub konsultantów (w zależności od potrzeb), którzy doskonale znają zarówno politykę podróży Państwa firmy, jak i preferencje poszczególnych pracowników. Zadaniem konsultanta jest każdorazowo przedstawienie ofert oraz doradztwo w zakresie takiego ich wyboru, aby pozwoliły najbardziej efektywnie realizować ustaloną politykę podróży zachowując jednocześnie wygodę podróżującego.